Vi ankom desværre lidt sent, så alt var lukket for siestaen. Den varer fra ca. kl. 13 til kl. 17. Byen var nærmest som uddød, hverken butikker eller restauranter var åbne - og vi kunne ikke engang finde et menneske for at spørge om vej tilbage til bilen.