Gamle Skiold-kontor
Derefter kørte vi ind til byen og parkerede på pladsen, hvor Sæby Jernstøberi engang lå. Da jeg arbejdede der i 1976 havde jeg kontor ved det højre vindue i gavlen på 1. sal. Se billedet af samme bygning på linket fra 1977 (øverst på siden).
Model
DMC-TZ100
Aperture
f/8.0
Focal Length
20
Exposure
10/4000
Iso
125