Xan Saray
Bygget i 1762 som administrationsbygning for khan'en (kongen). Under Sovjet-perioden blev bygningen brugt af besætterne. De ødelagde det meste af de flotte væg- og loftsdekorationer, som dog nu er genskabt. Desværre må man ikke fotografere indendørs, så udover dekorationerne mangler jeg det smukke lys set indefra gennem de udskårne filigran-trævinduer med forskellig-farvede venetiansk glas.
Model
DMC-TZ100
Aperture
f/5.6
Focal Length
9
Exposure
1/800
Iso
125
