Turen østpå
Vi fløj til Trapani i den vestlige del af øen, og kørte så de næsten 400m km til den anden ende. Det var en flot tur i det gode vejr.
Vi fløj til Trapani i den vestlige del af øen, og kørte så de næsten 400 km til den anden ende. Det var en flot tur i det gode vejr og med kilometervis af vejkanter med skriggule mimoser og masser af andre blomster. Vi ankom til Trapani sent Påskelørdag, og det var på den højhellige Påskesøndag, vi kørte turen. I vor søgning efter et sted at spise frokost kom vi til en mindre by, hvor byens borgere havde iklædt sig det stiveste puds for at deltage i gudstjenesten og det efterfølgende optog. Det var næsten umuligt at finde et sted at spise frokost, da de fleste restauranter var lukkede - og de åbne var fyldt med familier, der fejrede dagen.





















